Om klubben

Forbinaklubbens uppgift är att göra livet ännu trevligare för dig som äger en Forbinabåt

Vi gör det genom att erbjuda Forbinaägare en mötesplats, aktiviteter där vi träffas, rabatter på drivmedel och båtprylar, möjlighet att köpa saker med Forbinaklubbens logga samt chans att byta erfarenheter med andra Forbinaägare. Du känner snabbt igen en klubbmedlem genom vimpeln på båten.

Vi är en förening för
dig som äger en Forbinabåt.

Föreningen ska bland annat arbeta för medlemmarnas
nytta och för glädje av sina båtar genom olika aktiviteter, och verka för ett
samarbete mellan medlemmarna och varvet Forbinabåtar AB.

Vi träffas på sjön och under olika mässor för ett trevligt umgänge och utbyter erfarenheter kring våra välplanerade båtar.

Forbinaklubben bildades 1999 och är en rikstäckande och växande förening med idag ca 170 medlemmar. Vi som är medlemmar har olika båtar, allt från Forbina 650 till den nya Forbina 42.

Information om klubben och olika aktiviteter får du i huvudsak via vår hemsida. Här kan du uppdatera dina medlemsuppgifter samt se vilka som är medlemmar i klubben. Bra om du vill ta kontakt med någon medlem.

Ett forbinaår kan se ut så här:

• Årsmöte med en intressant föreläsare. Kombineras med en trevlig middag eller aktivitet.
  • Aktiviteter i samband med vårens båtmässor i Göteborg och Stockholm.
  • Eskader
  • Varvsträff
  • Kräftskiva

Vi söker hela tiden efter medlemmar som vill engagera sig i klubben och dess aktiviteter.

Gå in på Facebook och gå med i vår grupp ”Forbinaklubben”. Där kan du få direktkontakt med andra Forbinaägare.